shunon

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av shunon - 3 juni 2014 20:19

Har äntligen kommit iväg till ett lajv:)

om du inte vet vad det är så googla det eller så kan jag bara berräta.

du spelar typ en teater men improviserar.

man har en karaktär(min heter shunon skarpöga)som man spelar jag är fortfarande barn så jag är med i en förening där man spelar sin karakter och bara dom vuxna speledarna har ungefära manus om vad dom ska göra.

jag spelar med några kompisar.

vi springer runt i skogen och fäktas med boffer-vapen(vapen av latex har ett smeknam kallat boffer-vapen för att dom låter just Boff när man slår med dom)och man gör uppdrag man får av spelledarna.

väldigt kul.väldigt kul.


fick en förfrågan om att lägga upp bilder på mina marsvin men vet ej hur man lägger upp bilder så detta måste jag forska vidare på.


väl mött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Varde hälsad.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards