shunon

Alla inlägg under april 2014

Av shunon - 15 april 2014 15:54

Hej igen.


 Snart är det påsk.

Jag brukar fira påsk ganska stort hemma hos mig.

Vi skickar påsk-brev gör påsk-ägg och pyntar.

gör ni också det?

lämmna gärna en kommentar.

Av shunon - 14 april 2014 19:42

Hej!

idag har ni som ni säkert sett på  rubriken gör mitt marsvin uppror.

med hjälp av sina kompisar mina systrars marsvin jojo och pipen har gilan (mitt marsvin) gjort uppror mot dåligt hö.


vi har gett dom köpe-hö ett bra tag.

sen en dag kom vi hem med färskt gräs.

det tog slut och vi bor i lägenhet så vi kan inte bara ta hö från bakgården.

vi tog det från sommarstugan.

men nu är det kört.

när jag lägger i vanligt köpe-hö piper dom som galningar tills jag åtminstone ger dom gurka.


Dom ÄLSKAR färskt gräs.

Av shunon - 7 april 2014 18:44

hej.

jag har inte haft mycket att skriva om.

men jag ska tipsa om en bra blogg som min kompis har.

hon gjorde praktist taget den här bloggen åt mig.


bloggenommigochdittodatt.bloggplatsen.se


jag tror det ska bli en länk.vet dock inte.

annars får jag väl bli arg på mig själv och göra som vanligt  .den här smileyn borde finnas på alla hemsidor.


ses om ett tag när jag har nått nytt och skriva om.


eller föresten.  tack för att du hjälpte mig med den här bloggen tilda  :)


Presentation

Varde hälsad.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards